.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برگزاري يادواره‌هاي شهداي مساجد فريدونكنار

فرماندار فريدونكنار از برگزاري يادواره‌هاي شهداي مساجد شهري و روستايي فريدونكنار در شب‌هاي ماه مبارك رمضان خبر داد.

علي قاسمي در آستانه برگزاري يادواره‌هاي شهداي مساجد شهرستان فريدونكنار در اين شهرستان اظهار داشت: برگزاري ياواره شهدا براي حفظ ارزش‌ها و ترويج فرهنگ ايثار و مقاومت و بصيرت است و امروز جوانان ما بيش از گذشته نياز به آشنايي به فرهنگ دوران دفاع مقدس و فضاي معنوي حاكم در اين دوران دارند و يادواره شهدا در اين بصيرت دهي و آگاهي بخشي مي‌تواند نقش بسزايي داشته باشد.
وي تصريح كرد: دوران دفاع مقدس ميراث معنوي اين كشور و ملت مقتدر و يا بصيرت ايران اسلامي و مقاومت و پايداري امروز نيز متاثر از فرهنگ هشت سال دوران دفاع مقدس است.
وي افزود: يادواره‌هاي شهدا يك برنامه غني فرهنگي و قدرت نرم نظام جمهوري اسلامي ايران است و از سويي عامل وحدت بخش است، چرا كه همه سلايق و همه طيف‌ها در آن حضور پيدا مي‌كنند.
قاسمي تصريح كرد: همچنين مهم‌ترين پيام شهدا نيز حفظ انقلاب و ارزش‌هاي آن، اسلام و قرآن و امر به معروف ونهي از منكر است و اينكه انقلاب به دست نامحرمان نيفتد.
وي با اشاره به اينكه در حال حاضر در كشور ما عطر و ياد شهدا در همه كوچه‌ها و خيابان‌ها معطر است، گفت: پيام شهدا اين است كه ما از يك نفر نايب امام زمان (عج) كه در دوران آنها امام راحل بود و در حال حاضر مقام معظم رهبري است، پيروي كنيم.
فرماندار شهرستان فريدونكنار ادامه داد: فضايي كه آمريكا مي‌خواهد در دنيا ايجاد كند يك فضاي در خودماندگي و اخلاق مردابي است كه اگر ما هم در اين فضا حركت مي‌كرديم با ما كاري نداشتند و فتنه‌اي درست نمي‌شد، زيرا اين وضعيت مطلوب قدرت‌هاي استكباري است.
وي ادامه داد: اما مردم ما اسلام و آموزه‌هاي اسلامي را انتخاب كرده‌اند و بر آن پافشاري مي‌كنند و در برابر فتنه‌ها با ولايت‌مداري مي‌ايستند و فتنه را عقيم مي‌كنند، هم چنان كه در هشت سال دفاع مقدس و هم در جنگ نرم چنين كرده‌اند.
وي در پايان خاطرنشان كرد: برخي مي‌خواهند شهادت را امري دفعي جلوه دهند يعني امري كه با قوه عاقله و منطق ارتباطي ندارد، مي‌خواهند بگويند كه شهادت هم يك امر هيجاني و يك اتفاق است نه يك انتخاب و اين در حالي است كه اتفاق بر مبناي جهل و انتخاب بر مبناي شناخت است و شهادت نتيجه بلافصل شناخت و بصيرت صحيح است و امروز ما نيز بايد همانند شهدا بر بصيرتمان بيفزاييم./فارس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.159 seconds.